Alla inlägg under januari 2007

Av Majje - 30 januari 2007 15:57

Det finns de som tänder på fötter. Jag får inte in i min skalle varför. Jag sökte lite på nätet, detta fann jag: "För mig är det utan tvekan kopplat till att jag tänder på att fantisera om att bli dominerad och förnedrad och lekt med av en kvinna som jag tänder på. Fötterna är ju det lägsta på en kvinna, och om jag har mitt huvud, min högsta kroppsdel, under, eller i nivå med, en kvinnas fötter, hennes lägsta kroppsdelar, betyder det för mig att jag är hennes "levande fotboll", psykologiskt sett, och det tänder jag på att känna (om jag tänder på henne i övrigt dvs). En vanlig teori är att undergivna män söker trygghet genom att låta kvinnan dominera dem, men jag är tvärtom lockad av den totala otrygghetskänsla som en levande fotboll torde känna.""För mig är ingen del av fötterna viktigare än någon annan. Jag kan tända mycket på bara fötter om de är fina och välproportionerade, men finner ofta bomullsstrumpor/tubsockor ännu mer upphetsande. Gymnastikskor med runda konturer kan jag också tända rejält på. Jag tror det beror på att de är formade lite som snoppar (vilket kanske också är orsaken till att jag gillar strumpor). Hon ska ha strumpor innanför gymnastikskorna, gärna benvärmare också. Kanterna på strumpor och benvärmare, skulle jag tro, associerar mitt undermedvetande till kanten på penis förhud. Gymnastikskor på bara fötter tycker jag inte är särskilt snyggt (kanske för att det inte känns som att det finns tillräckligt mycket "förhud" då). ""Det är underbart med sandaler och särskilt flipflops som är som string för fötterna!""Jag föredrar flickfötter, som är lena, mjuka och oförstörda. 15-30-åriga tjejer har vackrast fötter. Jag gillar flickfötternas mjuka feminina former och lena hud. De får gärna dofta feminint och en lite svett. En flickas fötter är som ett koncentrat av hennes femininitet, längst ned på kroppen, det som är i kontakt med marken. Hennes kropps rötter kan man säga."Haha, jag måste säga att det var underhållande att läsa om detta. Och slutlingen: Människofötter är fula.

Av Majje - 29 januari 2007 22:04

M= Maria dvs jagK= Kund (man 35+)M - Var det bra så? Då blir det 566 krK - Vad sa du?M - 566 K - Du vill ha mycket sex eller hur?Asså jag fattar inte hur någon skulle kunna tolka ett par siffror till sex! Det krävs nog en man för det, haha!

Av Majje - 29 januari 2007 09:39

Idag vaknade jag 07.45. Jag är inte trött. Vad är det för fel på mig?!

Av Majje - 28 januari 2007 22:32

För några minuter sedan fick jag mig en ordentlig kalldusch. Jag tittade på almenackan och såg att idag är det den 28:e Januari. Jag har gått runt och trott att det var den 25:e Februari. Jag är helt lost in space.

Av Majje - 26 januari 2007 00:53

Detta! De kommer ut i februari någon gång. Jag blir helt tokig, det är så jävla sött! Dessutom är allt "färskpressat" och ekologiskt. Finns i massa smaker. Jag ska vara först med att smaka!

Av Majje - 25 januari 2007 01:31

Nu har jag varit på det där mötet jag skrev om i föregående inlägg. En grå gubbe snackade lite om hur mycket de omsätter per år och att man måste faktiskt arbeta som spärrvakt. Vilket vi alla visste som satt där var snicksnack. Vi alla vet vad än spärris gör, nämligen ingenting. På lördag morgon klockan 10 ska jag på intervju. Får se då hur det går, antagligen får jag veta då om jag får eller ej. Jag har nu börjat tänka på om jag verkligen vill ha tjänsten eller inte. Måste fundera vidare.

Av Majje - 23 januari 2007 16:47

I fredags natt fick jag för mig att söka jobb som spärrvakt, eller som spärrexpiditör som det egentligen heter. Idag har de hört av sig. De vill att jag ska komma på ett informationsmöte imorgon, 15.30 i Solna Buisnesspark. Jag är nervös!Om jag får anställning så blir det på helger. Det kommer troligen kollidera med mina nuvarande tider på Coop, men det ger jag fan i. Jag kommer troligen också bli erbjuden sommarjobb. Jag hör av mig imorgon hur det gick!

Av Majje - 22 januari 2007 00:12

När jag var liten tyckte jag om musik. Speciellt denna låt. Jag erkänner, jag tycker om den fortfarande!Frågetecken som dyker upp efter sett "videon" : Varför håller han i en röd klubba hela tiden?Vad har dom på sig?!

Ovido - Quiz & Flashcards