Direktlänk till inlägg 30 september 2007

Fucking medlemskort

Av Majje - 30 september 2007 21:19

Denna vecka har vi haft en helveteskampanj, "Har du medlemskort?". Då är det tänkt att vi i kassan ska fråga varje kund om de har medlemskort. Om vi skulle råka glömma att fråga så ska kunden få en femmanlott. Men om jag ser nån dra sitt medlemskort eller de står och håller det i handen känns det urdumt att fråga. Men då finns det vissa kärringar som säger triumferande "Du frågade inte efter mitt medlemskort så då ska jag få en femma!". Var en kvinna som blev jätteupprörd när jag försökte förklara för henne att eftersom hon redan dragit sitt kort så behövde jag inte fråga henne. Blir ju urdumt om jag ska fråga om hon har medlemskort när hon redan dragit sitt. Aja, men jag gav med mig och gav henne en lott och sa lite irriterat "Aja, du får en då. Vi vill inte ha sura kunder." Då skriker hon ut argt "Nej, det är bäst för dig! Det var som fan alltså!". Hoppas att kampanjen tar slut denna vecka. Jag står inte ut!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Majje - 22 juni 2008 20:14

Min mamma 56 år:    "Det är som fan att man inte får ladda ner musik! Jag ska rösta på Piratpartiet, då får man ha döskalle också." ...

Av Majje - 11 januari 2008 13:55

Den 31:a ska jag och min vän Jess åka till Budapest! Där ska vi vara i fem nätter och vi ska ha så jävla kul....

Av Majje - 3 januari 2008 23:25

Kassan ca 22.00:     -Hejsan!   - Hej söta flickan (säger gubbe på minst 50 bast)   Tystnad   - Var det bra så?   - Jatack söta flickan   Tystnad   - Då blir det 133 kronor   - Okej söta flickan varsågod   - Tack, sju kronor och kvitto tillbaka   -...

Av Majje - 7 december 2007 23:42

Svd 6 dec: Riskerar du bli köpberoende?     Såhär vet du om du är i riskzonen:     Du tänker ständigt på shopping och planerar för nästa köp - JADu köper i allt större belopp alternativt större mängder för att uppnå kickar - JADu blir rastlös och ir...

Av Majje - 3 december 2007 21:14

"Place on earth" = [url=http://www.youtube.com/watch?v=0zvDmLnBgTs]Mitt rum[/url]...

Ovido - Quiz & Flashcards