Alla inlägg under mars 2007

Av Majje - 31 mars 2007 15:06

Jag kan inte rå för att jag är tjej. Eller att jag är snäll och trevlig. Att jag rodnar och har ljus röst.

Det är ingen anledning för er att klanka ner på mig. Bara för att jag inte vet hur kartonger ska staplas eller hur frukten ska ligga. Ni passar på att köra med mig, bara för att jag inte har jobbat hela livet på Coop. 

Av Majje - 29 mars 2007 08:20

Igår var det två poliskonstaplar som handlade hos mig. När jag fick syn på dem började det genast eka i mitt huvud "Polisen, polisen, polisen!" men jag försökte ignorera det. Jag intalar mig själv "Spela cool nu, Maria, spela cool". Givetvis blev jag jättenervös och började genast göra fel och fumla. När det blev deras tur att betala var jag redan knallröd och jag vågade knappt titta upp på dem. Vad är det med mig och polisen?!(Föresten, jag hämtade ut passet förra veckan och det gick bra)

Av Majje - 27 mars 2007 21:23

Jag hade längtat hela dagen efter mitt favoritprogram, Desperate Housewifes. Så kollar jag i tv-tidningen och vad är det jag ser?! ISHOCKEY, HELA KVÄLLEN!

Av Majje - 26 mars 2007 10:17

Jag har varit bortrest i mindre än 3 dagar. Ändå så känns det som en vecka. Jag har saknat min dator allra mest!

Av Majje - 22 mars 2007 15:21

Det är deras fel att jag inte får ta med mig mitt smink och övriga produkter på flyget. Vad ska jag ta mig till?!(Ska till Germany, vi hörs tidigast på söndag)

Av Majje - 21 mars 2007 22:48

Detta är så jävla kul!

Av Majje - 21 mars 2007 17:56

Idag när jag satt i kassan och slog in en äldre dams varor sträckte hon plötsligt fram en kupong. Rutinmässigt synade jag den och konstaterade sedan att den inte gäller hos oss eftersom det var en kupong från Coop Konsum. Hon blev irriterad och sa att en kille som jobbade hos oss hade sagt att den gällde. Jag ringde upp och kollade, och mycket riktigt tar vi inte emot kuponger från konsum. Hon suckade uppgivet och sa "Ja, killen som sa det var en invandrare så det var nog därför".

Av Majje - 19 mars 2007 21:32

Notera följande: 1. Han säger "thank you" typ 100 gånger och ingen av gångerna verkar han mena det 2. När han säger "you are very kind", kolla hur han höjer på ögonbrynen = lögn3. När han säger "Wow" och "nice" http://www.youtube.com/watch?v=744HI4MThJU

Ovido - Quiz & Flashcards