Alla inlägg under mars 2007

Av Majje - 19 mars 2007 13:52

...att han kunde klä sig så fult som på bilden ovan! Missförstå mig inte. Jag tycker om Di Leva och jag gillar hans klädstil. Men detta är så fult så jag vet inte vad! Det är inte kaftanen som gör det utan de där plastträskorna han har på sig. Dessutom den där väskan i tyg (exakt samma som kaftanen) ser asfult ut. Haha, jag tycker detta är hysteriskt roligt!

Av Majje - 17 mars 2007 19:34

Rolig länk, haha.

Av Majje - 17 mars 2007 19:16

Idag har Jess åkt iväg. Sorgligt tycker jag. Jag ska kontra med ett par låtar jag med. (det är helt stört att jag har diggat detta förut)Go now, go now...

Av Majje - 14 mars 2007 12:42

Ni måste kolla på detta! Tryck på den tredje filmen ifrån vänster. Min favorit är den där italienaren/spanjoren. Det bästa är när han börjar spela på saxofonen och böjer sig bak. Hahaha, jag kan inte sluta skratta!

Av Majje - 13 mars 2007 20:36

Jag svär att det är tyskar som gjort den här låten. (Föresten, spana in han som spelar elgitarr! HAHAHA!)

Av Majje - 13 mars 2007 11:20

Nu har jag äntligen postat HDK och nu kan jag släppa taget om det! Men att få iväg det var inte det lättaste. Det var nämligen så att jag hade några kronor för lite för portot! Jag panikar en stund och ringer en vän som ställer upp att lägga ut för mig. Vi möts i Gullmarsplan och jag postar det där. Gud så omständigt det blev, men vad gör man?Imorgon ska jag posta Konstfack. Sedan är jag fri. Nästan...

Av Majje - 13 mars 2007 01:35

Drömmar är gratis.

Av Majje - 11 mars 2007 23:47

Detta köpte jag i fredags, nämligen äggkoppar. Jag har givetvis inte tänkt att använda dem, utan jag kommer att stoppa dem under sängen. Där ska de ligga, oanvända tills jag skaffar eget. Så när jag sedan blir sugen på ett kokt ägg, någon gång i framtiden, kan jag plocka fram mina söta äggkoppar.

Ovido - Quiz & Flashcards