Alla inlägg den 19 januari 2007

Av Majje - 19 januari 2007 23:17

Finns en man på mitt jobb som är jätte otrevlig. Jag undviker honom så gott det bara går. Men ibland blir jag tvingad att tala med honom, när jag undrar över något eller när det är kris med växel. Idag gjorde jag det vid flera tillfällen. Då kallade han mig "lilla gumman" och talade till mig som om jag vore en idiot. Detta är inte heller första gången han kallar mig det. Han skriker nästan på en och har ett extremt ovänligt tonfall. Usch vad jag hatar honom. Jag hatar att tvingas svälja skit från honom. Om jag skulle tjaffsa emot skulle jag garanterat på sparken. Arbetsmiljön är inte den bästa på mitt jobb. Nu har de dessutom ändrat mina tider så nu har jag fått alla skitpass. Jag funderar seriöst på att skaffa mig ett nytt jobb. (Bilden ovan är jätteonödig, men jag kände att jag behövde "fylla ut" texten med någonting, haha)

Ovido - Quiz & Flashcards