Alla inlägg den 18 januari 2007

Av Majje - 18 januari 2007 23:23

Äntligen har jag fått en riktig brevvän! Känns som att jag är den enda på 2000-talet som skriver brev. Men jag har iaf börjat skriva med mina barndomskompis Elise. Vi brevväxlade när vi var i 9-10 års åldern, hennes handstil är fortfarande detsamma. Direkt när jag fick syn på brevet förstog jag vem det var ifrån, handstilen gör mig alldeles varm om hjärtat. Fattar inte varför folk inte klarar av att skriva några rader, VI TAR DET ÖVER MSN! Jävla microsoft.

Av Majje - 18 januari 2007 00:30

Samtal efter samtal. Tidigare ringde de från olika sats ställen. Nu ringer de för andra gången, även fast jag redan talat med dem. Nu har jag börjat säga att jag redan har blivit medlem. Då blir de glada och lägger på snabbare. Please leave me alone!

Ovido - Quiz & Flashcards