Direktlänk till inlägg 30 januari 2007

Varför fötter?

Av Majje - 30 januari 2007 15:57

Det finns de som tänder på fötter. Jag får inte in i min skalle varför. Jag sökte lite på nätet, detta fann jag: "För mig är det utan tvekan kopplat till att jag tänder på att fantisera om att bli dominerad och förnedrad och lekt med av en kvinna som jag tänder på. Fötterna är ju det lägsta på en kvinna, och om jag har mitt huvud, min högsta kroppsdel, under, eller i nivå med, en kvinnas fötter, hennes lägsta kroppsdelar, betyder det för mig att jag är hennes "levande fotboll", psykologiskt sett, och det tänder jag på att känna (om jag tänder på henne i övrigt dvs). En vanlig teori är att undergivna män söker trygghet genom att låta kvinnan dominera dem, men jag är tvärtom lockad av den totala otrygghetskänsla som en levande fotboll torde känna.""För mig är ingen del av fötterna viktigare än någon annan. Jag kan tända mycket på bara fötter om de är fina och välproportionerade, men finner ofta bomullsstrumpor/tubsockor ännu mer upphetsande. Gymnastikskor med runda konturer kan jag också tända rejält på. Jag tror det beror på att de är formade lite som snoppar (vilket kanske också är orsaken till att jag gillar strumpor). Hon ska ha strumpor innanför gymnastikskorna, gärna benvärmare också. Kanterna på strumpor och benvärmare, skulle jag tro, associerar mitt undermedvetande till kanten på penis förhud. Gymnastikskor på bara fötter tycker jag inte är särskilt snyggt (kanske för att det inte känns som att det finns tillräckligt mycket "förhud" då). ""Det är underbart med sandaler och särskilt flipflops som är som string för fötterna!""Jag föredrar flickfötter, som är lena, mjuka och oförstörda. 15-30-åriga tjejer har vackrast fötter. Jag gillar flickfötternas mjuka feminina former och lena hud. De får gärna dofta feminint och en lite svett. En flickas fötter är som ett koncentrat av hennes femininitet, längst ned på kroppen, det som är i kontakt med marken. Hennes kropps rötter kan man säga."Haha, jag måste säga att det var underhållande att läsa om detta. Och slutlingen: Människofötter är fula.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Majje - 22 juni 2008 20:14

Min mamma 56 år:    "Det är som fan att man inte får ladda ner musik! Jag ska rösta på Piratpartiet, då får man ha döskalle också." ...

Av Majje - 11 januari 2008 13:55

Den 31:a ska jag och min vän Jess åka till Budapest! Där ska vi vara i fem nätter och vi ska ha så jävla kul....

Av Majje - 3 januari 2008 23:25

Kassan ca 22.00:     -Hejsan!   - Hej söta flickan (säger gubbe på minst 50 bast)   Tystnad   - Var det bra så?   - Jatack söta flickan   Tystnad   - Då blir det 133 kronor   - Okej söta flickan varsågod   - Tack, sju kronor och kvitto tillbaka   -...

Av Majje - 7 december 2007 23:42

Svd 6 dec: Riskerar du bli köpberoende?     Såhär vet du om du är i riskzonen:     Du tänker ständigt på shopping och planerar för nästa köp - JADu köper i allt större belopp alternativt större mängder för att uppnå kickar - JADu blir rastlös och ir...

Av Majje - 3 december 2007 21:14

"Place on earth" = [url=http://www.youtube.com/watch?v=0zvDmLnBgTs]Mitt rum[/url]...

Ovido - Quiz & Flashcards