Alla inlägg under april 2007

Av Majje - 4 april 2007 13:01

Har fått ett nytt favoritprogram på tv, COPS. Går på ztv, 19.00 till 20.00 varje vardag. Handlar om polisen, som fångar bovar. Det bästa jag vet är när poliserna slänger sig över någon och brottar ner dem. Tycker också om när de skriker och när det blir våldsamt. Spännande! Kolla du också får du se!

Av Majje - 3 april 2007 13:23

Idag loggade jag in på min bank för att kolla mitt saldo. Jag fick mig en mindre chock när jag såg att jag hade -198 kr! Detta är första gången jag har haft minus på kontot och något säger mig att det inte kommer vara den sista gången heller.

Av Majje - 2 april 2007 15:05

Folk frågar mig ofta vad jag gör om dagarna. Jag har ingen aning, för jag gör inte ett piss. Idag tex har dagen paserat i snigeltempo. Jag har haft och har fortfarande dötrist. Detta har jag roat mig med i ca 5 h:1. Äta2. Ligga i sängen och ta poserbilder3. Filma mig själv4. Suttit vid msn i hopp om någon rolig loggar in5. Äta 6. Reta hunden7. Slösurfa ...Och nu slutligen skriva ett supertråkigt blogginlägg. Givetvis har inte all tid gått till ovanstående punkter, utan tiden emellan har jag bara gått, suttit eller legat någon stanns i lägenheten och funderat. Jippi, vilken dag.

Av Majje - 2 april 2007 13:08

Min stackars Java är helt ensam nu. Hon vill ha en fästman...Jag har lovat henne att hitta någon, men det tycks inte finnas någon som säljer undulathanar. Har ni något tips, skriv gärna!

Ovido - Quiz & Flashcards