Alla inlägg under februari 2007

Av Majje - 16 februari 2007 21:41

Jag hoppas ni förstår er på ironi...

Av Majje - 16 februari 2007 14:32

Inatt drömde jag är en jätte obehaglig mardröm. Jag satt och sminkade mig på en parkbänk. Sedan gick jag iväg en stund för att snacka med några kompisar. Sedan när jag stog där och pratade, insåg jag att jag hade lämnat kvar allt mitt smink på parkbänken (och då menar jag verkligen allt smink jag äger). Så jag sprang för livet tillbaka. Då såg jag i min förfäran, att mitt smink var borta och det enda jag fann var en lipgloss som låg kvar på marken. Jag skrek förtvivlat över att ha förlorat mitt dyrbara smink. Sedan vaknade jag.Jag var fortfarande orolig och jag insåg tillslut att det hela bara var en dröm och jag drog en suck av lättnad.

Av Majje - 16 februari 2007 00:33

Jag berättade för er att jag skulle på intervju imorgon. Nu har "jag ändrar mig i sista stund" gjort det igen. Förra gången var det SL och nu är det Gröna Lund. Men det är faktiskt inte mitt fel. Jag fick nämligen veta att om jag ska ta jobb där måste jag säga upp mig från mitt nuvarande jobb på Coop. Man kan tydligen inte påverka sina arbetstider på Grönan och det är komplett värdelöst. Dessutom får man bara ynka 60 kr i timmen där. Vägrar jobba där. Coop är trots allt ett bra jobb och bra med betalt. Varför klagade jag ens från första början? (kommer ej ihåg). Visst, ibland är det jobbigt och man får ta skit. Men det är faktiskt bra. "HAN KALLADE MIG LILLA GUMMAN", vem fan bryr sig? Ibland är man bra patetisk.

Mus

Av Majje - 15 februari 2007 14:02

Idag förmiddag nätshoppade jag lite macprylar. Blev ett trådlöst tangentbord och mus. Fast egentligen skulle jag vilja ha en sådan där rosa!

Av Majje - 14 februari 2007 22:28

På fredag ska jag på intervju hos Gröna Lund (butiksbiträde). Då ska jag ta med mig något hemifrån som jag kan förknippa med Gröna Lund. Nämligen objektet ovan. Den har en vän gjort till mig. I den förvarar jag massa roliga bilder på mig med kompisar. För när jag tänker på Gröna Lund tänker jag på alla gånger jag har varit där med mina kompisar och haft superkul!

Av Majje - 14 februari 2007 17:43

Dagen har passerat i takt med denna låt: Madonna - Dress you up in my love(Jävligt bra låt!)

Av Majje - 13 februari 2007 17:17

Kolla vad jag hittat! Rosa kyl/frys samt diskmaskin! Jag vill ha det!!!

Av Majje - 12 februari 2007 00:39

Jag måste förnya mitt pass. Då måste jag gå till Polisen. JAG ÄR RÄDD!

Ovido - Quiz & Flashcards