Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Majje - 24 augusti 2007 23:04

Ikväll på jobbet fick jag uppleva något riktigt otäckt. Några barn hade upptäckt att någon hade varit och vandaliserat bland sylten. Väl framme ser jag sylten (sånna där korvar i plast) uppskurna med en kniv som låg bredvid. Det var inte ett fåtal utan det var alla! De var uppskurna på längden och när sylten putade ut ur förpackningarna såg det verkligen ut som en uppskuren mage med uthängade inälvor. Personen hade också gått loss med en kötthammare och klubbat sönder syltförpackningarna. Självklart var det jag som fick uppgiften att städa upp efter sadisten! Affären förlorade säkert minst 500-1000 kr på detta. Undrar vad det är för människa som gör något sådant? Man måste vara sjuk i huvet, livsfarlig. Tur att det var sylt och inte människor psykopaten sprättade upp iallafall.

Av Majje - 24 augusti 2007 14:46

Jag har alltid låtit mitt hår självtorka men det tar tusen år (1,5 till 2 timmar) och idag blev jag less. Resultatet ser ni ovan!

Ovido - Quiz & Flashcards