Alla inlägg den 15 juli 2007

Av Majje - 15 juli 2007 23:28

Över helgen har jag befunnit mig ute på landet. Där har jag latat mig med att spela tetris på vår urgamla mac samt läsa. Men helt plötsligt i mitt tetrisspelande fick jag lust med lite grovjobb. Så jag tog på mig min startrek-stövel (jag har bara på mig den utomhus numera) och travade ut . Väl ute började jag såga i två kraftiga stockar. Sedan tog jag fram yxan och klöv de små stubbarna jag hade sågat ut, på mitten. Jag skulle alltså göra ved, vilket ni säkert har listat ut vid det här laget. Som om det inte vore nog, gick jag efteråt igång med en stor sax och klippte en massa gräs.

Jag kände mig som en riktig karlakarl när jag höll på med allt det där arbetet, hormonerna flödade och svetten lackade. Men det bästa av allt var att man slapp tänka. Oj då, nu tänkte jag skriva något elakt. 

Ovido - Quiz & Flashcards