Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Majje - 8 juni 2007 23:51

På jobbet har vi en kortläsare. I den ska kunden själv dra sina kort dvs medlemskortet samt sitt visakort. När man drar sitt medlemskort dyker det upp i rutan två alternativ:

Betala med Med Mera - C
Annat kort - D

Vill man betala med sitt Medmera kort trycker man då C. Vill man betala med ett annat kort trycker man D och sedan drar man kortet, trycker sin kod osv. 

Igår var det en kvinna som hade dragit sitt Medmera kort och ovanstående alternativ dök upp. Då utbrister hon "Vad ska jag trycka om jag vill betala med ett annat kort?!". Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 

Av Majje - 8 juni 2007 12:36

Fick ett brev idag från Nyckelviksskolan. Jag öppnade det och läste det första ordet "Tyvärr" sedan läste jag inte mer för jag förstod.

Ovido - Quiz & Flashcards