Alla inlägg den 18 maj 2007

Av Majje - 18 maj 2007 23:42

Jag har försökt att återuppliva en normalt sett munter person. Nämligen följande: 

1. Bada (jag badar aldrig eftersom jag tycker det blir för varmt) med doftande olja samt hårinpackning
2. Fixa håret och sätta på mig fina örhängen
3. Äta en gigantisk måltid
4. Göra chokladbollar samt avnjuta dem med mjölk
5. Kolla på film 

Det var när jag gjorde nummer 4 och 5 tillsammans det började ge effekt. Äntligen!

Av Majje - 18 maj 2007 18:26

Idag känner jag mig som en sån där sur gammal kärring med handväska.

Hela denna dag har varit åt helvete. Imorse iväg till simhallen, som till min förfäran var proppad med ungdjävlar som skrek och förstörde hela min simtur. Sedan har dagen fortsatt i samma anda. Jag har nog inte dragit på mina läppar under hela dagen. Bara ett bittert sammandraget streck har jag. Dumma streck...kan ingen göra mig glad igen? 

Ovido - Quiz & Flashcards