Direktlänk till inlägg 10 december 2006

Lördag

Av Majje - 10 december 2006 01:05

För några veckor sedan fick jag reda på att en kille på mitt jobb (han var typ 16 år) hade slutat. Jag frågade varför men man svarade grumligt och verkade undvika min fråga.Så nu idag fick jag reda på varför. Tydligen hade han tagit emot pantkvitton av en kund för 200 kr (!) och de kom tydligen ifrån ICA (konkurenten mittemot oss). Chefen har sagt vid ett flertal tillfällen att det är "okeJ" att göra fel. Tydligen inte.Men jag är ändå ganska säker på att det inte var därför han fick sparken. Han hade tydligen varit kaxig mot chefen när han konfronterade honom med det och de båda hade tydligen stått och skrikit på varandra nere på lagret. Det känns fan inte bra. Jag har gjort tusen fel. Jag tog tillexempel emot en kupong från Coop Forum, trots att det stog tydligt på kupongen. Hur korkad får man vara? De satte upp den dagen efter på anslagstavlan och skrev med stora bokstäver "VI ÄR COOP EXTRA". Som att jag inte fattade det, men just då gjorde jag väll inte det. Haha, snacka om inkompetent personal de anställt. Nästa gång är det väll jag som får ta ett snack med chefen. Hoppas att jag inte käftar emot då. Man vet ju aldrig, ibland blir man kaxig när man är rädd.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Majje - 22 juni 2008 20:14

Min mamma 56 år:    "Det är som fan att man inte får ladda ner musik! Jag ska rösta på Piratpartiet, då får man ha döskalle också." ...

Av Majje - 11 januari 2008 13:55

Den 31:a ska jag och min vän Jess åka till Budapest! Där ska vi vara i fem nätter och vi ska ha så jävla kul....

Av Majje - 3 januari 2008 23:25

Kassan ca 22.00:     -Hejsan!   - Hej söta flickan (säger gubbe på minst 50 bast)   Tystnad   - Var det bra så?   - Jatack söta flickan   Tystnad   - Då blir det 133 kronor   - Okej söta flickan varsågod   - Tack, sju kronor och kvitto tillbaka   -...

Av Majje - 7 december 2007 23:42

Svd 6 dec: Riskerar du bli köpberoende?     Såhär vet du om du är i riskzonen:     Du tänker ständigt på shopping och planerar för nästa köp - JADu köper i allt större belopp alternativt större mängder för att uppnå kickar - JADu blir rastlös och ir...

Av Majje - 3 december 2007 21:14

"Place on earth" = [url=http://www.youtube.com/watch?v=0zvDmLnBgTs]Mitt rum[/url]...

Ovido - Quiz & Flashcards