Direktlänk till inlägg 13 november 2006

Matrester

Av Majje - 13 november 2006 20:01

För två dagar sedan upptäckte jag världens fulaste och mest hysteriskt roliga reklam. Tv3´s reklam för programmet "Ondska". För er som ej sett den ser ena affischen ut som bilden ovan. Den andra är nästan ännu mer skrattretande. Det är ett tänt ljus, en bukett med röda rosor och så en vit lapp där det står "VARFÖR?" men svarta bokstäver. Så ruskigt fult att man vill kräkas och så fult att man viker sig av skratt samtidigt. Jag måste nästan se ett avsnitt och se efter om programmet är lika skrattretande som reklamen. Det skulle vara intressant att veta vilka typer av människor som seriöst kollar på sån där smörja, säkert norrlänningar.För några timmar sedan åt jag mat. Fortfarande går jag runt med matrester runt munnen. Stora röda fläcker efter tomatsås. Jag inbillar mig att jag inte har tid att ta bort det för jag ska räkna matte. Jag ser ut som ett mongo som inte kan äta ordentligt. Av någon anledning har jag ändå tid att sitta här. Hm, logiken går inte ihop. ORKA GÅ IN PÅ TOA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Majje - 22 juni 2008 20:14

Min mamma 56 år:    "Det är som fan att man inte får ladda ner musik! Jag ska rösta på Piratpartiet, då får man ha döskalle också." ...

Av Majje - 11 januari 2008 13:55

Den 31:a ska jag och min vän Jess åka till Budapest! Där ska vi vara i fem nätter och vi ska ha så jävla kul....

Av Majje - 3 januari 2008 23:25

Kassan ca 22.00:     -Hejsan!   - Hej söta flickan (säger gubbe på minst 50 bast)   Tystnad   - Var det bra så?   - Jatack söta flickan   Tystnad   - Då blir det 133 kronor   - Okej söta flickan varsågod   - Tack, sju kronor och kvitto tillbaka   -...

Av Majje - 7 december 2007 23:42

Svd 6 dec: Riskerar du bli köpberoende?     Såhär vet du om du är i riskzonen:     Du tänker ständigt på shopping och planerar för nästa köp - JADu köper i allt större belopp alternativt större mängder för att uppnå kickar - JADu blir rastlös och ir...

Av Majje - 3 december 2007 21:14

"Place on earth" = [url=http://www.youtube.com/watch?v=0zvDmLnBgTs]Mitt rum[/url]...

Ovido - Quiz & Flashcards