Alla inlägg den 12 oktober 2006

Av Majje - 12 oktober 2006 22:31

Om du vill handla rosa saker rekomenderar jag dessa affärer: Coctail (söder)Berry details (tcentralen)Indiska (finns över hela landet)Afrodite erotikbutik (söder)Starpeople design (söder)Zapata (gamla stan) Turquoise (hötorget)Om du vet något mer ställe, informera mig gärna!

Av Majje - 12 oktober 2006 15:38

Igår när jag var på jobbet gjorde jag något mycket pinsamt. Såhär var det:

Det var en man som skulle handla ett sånt där presentkort till nån blomma eller hur det nu var. Jag slog in kortet och priset hamnade på 25 kr. Då ojade sig mannen och klagade på att kortet var så dyrt osv. Jag höll med honom om det så jag sa denna ytterst korkade mening:

"Ja, men det här är Sverige"

Det jag ville få fram var att Sverige är så himla dyrt om man jämför med andra länder. En sekund efter jag hade sagt det förstog jag att det inte lät så vidare bra. Mannen var nämligen mycket mörk man typ afrikan! Jag blev skitnervös för mina handledare stog bakom mig! Jag kunde lika gärna ha sagt "ÅK HEM TILL DITT HEMLAND OM DET ÄR SÅ JÄVLA BILLIGT DÄR".

Ovido - Quiz & Flashcards